The week before.. - Reisverslag uit Breda, Nederland van Esther & Jordi - WaarBenJij.nu The week before.. - Reisverslag uit Breda, Nederland van Esther & Jordi - WaarBenJij.nu

The week before..

Door: Esther & Jordi

Blijf op de hoogte en volg Esther & Jordi

23 Maart 2008 | Nederland, Breda

Hooi!

Aan alle stress is een einde gekomen, de wereldreis mag doorgaan! ;) van onze altijd belangrijke 100% Engelse koppige huisbaas in Londen, genaamd Mousa Bah.., hebben wij de goedkeuring gekregen voor een riante dure villa in de bruisende wereldstad Londen. Ook is de reis eindelijk geboekt en vertrekken we aankomende zondag naar het zonnige westen.

Even voor alle duidelijkheid, wat gaan we daar nu eigenlijk doen: natuurlijk weer heerlijk veel koffie drinken om het ontstane caffeïne tekort weer aan te vullen, een beetje patience en tussendoor een magazijn inrichten voor Ford Motors (die maken bestelbusjes).

Via deze weblog willen wij jullie een beetje op de hoogte houden van alle belevenissen.. In tegenstelling tot sommige anderen ;-) zijn we echt van plan het een beetje bij te houden!

Voordat we echt weggaan willen we nog even zeggen:
We will be back!!

Liefs,
Jordi en Esther

• 23 Maart 2008 - 13:14

Ellen:

Good luck hunnies! ;)

Fijn dat het nu allemaal rond is! Kunnen jullie je nu vollidig storten op nog eventjes lekker een weekje leren :P

Fijn pasen trouwens, en tot van de week!

X

• 23 Maart 2008 - 13:35

Wenya :

HEy Ess!!!
    dus daarom kreeg ik geen reactie meer:O je was superdruk bezig met regelen... have fun!!!
    kuss

• 23 Maart 2008 - 14:06

Yvonne:

Haha leuk dat jullie deze blog ook daadwerkelijk gaan bijhouden!! Alvast heeeel veeel plezier!! En tot zaterdag nog! x

• 23 Maart 2008 - 14:14

Tak Chin:

Hey,

Jullie huisbaas klinkt erg gezellig, kan jullie ook shoarma bij hem bestellen ;)
    Veel plezier en succes natuurlijk, ik verwacht jullie terug als engelse taalwonders :)

Xus Tak

• 23 Maart 2008 - 17:50

Kees:

Gelukkig dat er altijd toch nog één iemand erop toeziet dat alles goed verloopt. Die ingrijpt als het nodig is ... Alhoewel, nee hoor. Zoeken jullie het maar mooi allemaal zelf uit daar in Engeland. Zijn jullie groot en wijs genoeg voor. Houd ons allen wel graag goed op de hoogte.

Een ontzettend leerzame periode toegewenst, maar vooral, heel veel plezier. En wij gaan ervan uit dat jullie vloeiend Engels spreken als jullie terug komen.

Keep in tough and see you later aligator!!

Daddy

• 23 Maart 2008 - 18:34

Inge:

He Esther en Jordi!!
    Spannend allemaal :D gaat met de voetbalwedstrijden en het shoppen vast helemaal goedkomen ;) en met een beetje geluk leer je nog vloeiend engels ook (altijd mooi meegenomen ;) ) !
    Nou, laat maar weten wanneer ik langs kan komen (want ik denk niet dat ze plakkensmakkers in Engeland kennen Es!) !
    Heel erg veel plezier!
    Liefs, Inge
    ps. Laat het ff weten als je daar een Joris tegenkomt ;)

• 24 Maart 2008 - 09:43

Birgit:

Heey,
    Zo te horen gaat het helemaal goed komen daar :) Hopelijk hebben jullie het haal erg naar jullie zin en worden het 3 coole maanden :D
    Have fun!!

Liefs Birgit
    PS succes met het Engels he ;)

• 24 Maart 2008 - 21:08

Ricky:

En sommige anderen hebben lekker geen weblog zodat ze ook geen verplichtingen hebben om die bij te houden ;)

Hej maar heeeeeeeeeeeeeel veel plezier in Londen!! Ik heb vrijdag 2 mei voor mn terugreis naar Nederland bijna twee uur overstaptijd op London Heathrow, dus kunnen we even zwaaien ;)

Succes met magazijn inrichten! Ga ik nog even vier weken Guatemalteken met vragen bestoken :)

Dikke kus, Ricky

• 28 Maart 2008 - 09:47

Sabine:

Zondag is het dan eindelijk zo ver... geniet maar lekker van jullie mooie huisje daar! En natuurlijk van de prachtige architectuur, kathedralen en musea... en misschien af en toe ook van een pint of lager ;) Goede reis!

Groetjes, Sabine

• 28 Maart 2008 - 16:21

Jolien:

Hee Esther en Jordi,
    Hee veel succes is Londen! Ik kom wel eens langs hoor! Kom ik ook koffie drinken en patiencen.. :) Dat magazijn mogen jullie doen! ;)
    Nou veel plzr en succes, dikke kus,

Jolien.